29 Ekim 2008 Çarşamba

İpod a laf yok

Geçenlerde kuzu İpod a laf atmıştı. Hatta ona mp3 çalar demişti utanmadan. Efendim İpod mp3 tarzı müzikleri çalabilen efsane bir aygıttır. Süperdir. Almayı düşünen varsa hiç çekinmesin gitsin alsın. 2005 ekim de aldığım mini ipod um hala ilk günkü gibi çalışıyor. Hiç düşürmedim mi? Düşürdüm tabiki. Sürekli özel muhafazasında saklamadım. Günde 2-3 saat dinlerim en az. Bu kadar sık kullanıma rağmen bana mısın demedi. Öyle çok uzun süre kullanınca pil ömrüde azalıyor gibi dedikodular da var. Komple yalan. Haftada bir şarj ediyorum . Garantisi bitti ömrü bitmedi aletin. Ben dünya para verip ipod aldığımda benimle alay eden çömezlerin , 3 kuruş parayla aldıkları 256 lık "mp3 çalar"ların hiçbirinin ömrü bir kaç ayı geçmedi. Bu yüzden tavsiyem şudur ki elektronik şans işi değildir, kaliteden vazgeçmeyin...

Hiç yorum yok: