11 Ekim 2008 Cumartesi

Gün mü ? Halı saha mı?


Erkek milletinin vazgeçilmez mekanlarının başında gelir halı saha. En büyük tutkularından biri olan futbolu, en zevkli şekilde yaşadığı yerdir orası. Ayda bir haftada bir mutlaka maçlar yapılır ter dökülür takım için. Ancak bu zevk sadece erkeklere aittir. Kadınlar malesef bu hazdan yoksun kalırlar. Futbolu sevmedikleri için mi? Tabii ki hayır. Kadınların halı saha maçı yapamamasının 2 sebebi vardır:
1. Hiç bir şekilde kadınlar 12-14 kişilik bir grup olarak aynı yer aynı saatte buluşamaz.
2. Buluşsa dahi 2 ayrı takım şeklinde ayrılamaz.

Kadın milleti doğası gereği söz verdiği saate yetişemez.Dünyadaki kadın nüfusunun sadece onbinde biri bu klansmana dahil değildir. Ama ne yazıkki onlar da futbol meraklısı değiller. Bir de kadınların olayları yaşadıkları anın şartlarına göre değerlendirmek gibi bir huyları yoktur. Yani "sahada olan sahada kalır" felsefesine sahip olmadıkları için bir futbol maçı onlar için çok kötü sonuçlanabilir. Misal vermek gerekirse saha da yapılan bir faul bir kafasından şu şekilde geçer:
"Erkan abi çelmeyi geçirdi çünkü gol atacaktım..."
Ancak kadın da ise durum farklıdır:
"Bu Aslı karısı da hala yanlışlıkla kırdığım porselen tabağının intikamını almaya çalışıyor, zaten gol atınca da bana gülmüştü. Kesin bana garezi var . Tabii lisede hoşlandığı çocuğu ben kapmıştım hala ödeşme çabaları içinde. Yarın teyzemgilin günün de bir çemkireyim şuna..."

Hiç yorum yok: