3 Ekim 2011 Pazartesi

La nolii


Eğitim öğretim hayatımın belki de son döneminde, bilgisayar mühendisi olmama 3 ders kala yapmaktan hoşlandığım işin ne olduğunu fark ettim,yemek yapmak. belki de boğazıma düşkün olduğumdan böyle hissediyorum ama yine de denemeden bilemeyiz. belki de tek derdimin akşama ne yesem olması ve bundan mütevellit benim sürekli yemek düşünmem ve bunları nasıl pişireceğimi hayal etmem böyle düşündürdü. çok lezzetli şeyler yaptığım söylenemez ama beceremesem bile zevk alıyorum. ayrıca geleceğim parlak. bi de şu var ki şu an bir mini fırın hayali kuruyorsam bu kesinlikle midemle alakalı sanırım. sadece tava ve tencere ile yapılan yemeklerle ömür mü geçer yahu.

ne kadar özensem de yemek yapmak sadece bir hobi olacak benim için. belki ilerde ufak bi yer açıp insanları hazırladığım eşsiz lezzetlerle tanıştırabilirim.

1 yorum:

spica dedi ki...

ilk müşterin olmazsam namerdim.