3 Ekim 2011 Pazartesi

Ay em bek!


Bildiğin yıl hatta yıllar olmuş post girmeyeli. Veda bile etmeden bıraktık resmen yazmayı. En son posttan beri neler neler oldu. Tayyip bu sefer yüzde 50 ile iktidar oldu, fener şike yaptı ve yakalandı , bendeniz yurtdışına gittim geldim. Neyse ne ! Tekrar bu yazma işlerine geri dönüş yapıyoruz ama sırf sıkıntıdan. hatta çoğul konuşmamam lazım kuzu zaten çalışma hayatında yer ediniyor kendine buraya zaman ayıracağını sanmıyorum. hoş bir seneden fazla aktif olmayan blogu tekrardan kim takip eder o da ayrı mevzu. her neyse bundan sonra burayı tespit ve isyan duvarı olarak kullanacağım. yeri gelir saçma tespitler olur yeri gelir bilgisizlik sonucu yapılmış isyanlar olur farketmez. hepsi benim klavyemden çıkacak. görelim bakali nolcek...

1 yorum:

kuzu dedi ki...

post girilmiş blogaaaa! yıl geçmiş yazı yazmayalı. Gorunce heyecan yapmıs olmamı garıpsememek lazım :] ıyı ettın kuzum(!). Dedıgın gıbı cok yazı yazamasam da takıpcınım ben de ne de olsa ;) haydı kalemın kuvvetlı ola!