6 Şubat 2009 Cuma

Mouse


Hayatımıza girdi artık en teknolojik noktadan bu mouse denen icat. E bilgisayarın olmazsa olmazı malum. hiç bilgisayar kullanmayı bilmeyen biri bile az buçuk oynatamayı bilir. Geçen gün köşe yazısı okusun diye anneme laptopu hazırladım. Fazla anlamaz çünkü bilgisayar olaylarından. Biraz sonra geldim bir baktım touchpad ile coşmuş, hürriyet'in sayfalarında dolanıyor. 

Sanırım gayet kullanışlı bir alet mouse. Eskiden içinde top vardı bunların. O top hareket ettikçe algılayıp isteklerimiz doğrultusunda hareket ediyordu. Sonra optik mouse kablosuz mouse falan çıktı iyice ilerledi. Eskiden çalışmayınca hemen topu çıkarılırdı. En azından ben öyle yapıyorum. Şöyle bir inceden silip tekrar takıyodum. 

Ha birde kablosuz mouse olayı çıktı. Eskiden vardı kablolu ne güzel. Ben şahsen kablosuz mouse'a erken geçenlerdenim. Kahretsin ki odada top oyanayan bir yapım var. Topun her çarpışında çat mouse gidiyodu yere. Kaç mouse eskittim öyle sayısı belli değil.

Hiç yorum yok: