25 Mart 2010 Perşembe

Percy Jackson and the Olympians : Lightning Thief


Filmlerimize devam ediyoruz... Açıkçası bu film için fazla söyleyeceğim bir şey yok. Mitolojik öğelere biraz ilginiz varsa ve filmlerdeki mantıksız durumlara "amaaan film işte" diyebiliyorsanız yaklaşık iki saat boyunca eğlenebilirsiniz. Ama benim gibi bir kafa yapısına sahipseniz "yuh artık, ne kadar saçma " filan diye diye sonunu edersiniz filmin(Yeni Harry Potter dediler ama bunu ondan ayıran en büyük etken bu durum. fantastik ama harry de bu kadar saçmalamışlardı). Hayır mitolojik karakterlere ben de bayılırım ama koskoca Zeus "şimşeem çalındı sen mi çaldın" diye millete çıkışınca ben de garipsedim açıkçası. Dediğim gibi öylesine izlenecek bir film. Çok fazla mitolojik öğe,bilgi, karakter beklemeyin. Onun için Clash of the Titans ı bekliyorum. Puan verecek olursa 10 üzerinden 6 yı geçemez benim için. O 6 da Uma Thurman için ;)

Hiç yorum yok: